Dünyanın en büyük pazar araştırması şirketinden Millward Brown tarafından yapılan araştırmadaebeveynlerinin yaptığı alışverişi yönlendirdiği ortaya çıktı.
Millward Brown Türkiye’den yapılan açıklamadaebeveynlerinin hangi markaları satın almaları gerektiği konusunda fikirlerini aileleriyle paylaştıklarının görüldüğü belirtildi.
Araştırma kapsamındacep telefonları gibi pahada ağır alışverişlerini etkiliyor.
İlginç sonuçlardan birisi dekızların da yüzde 55’inin moda tutkunu olduğu belirlenmiş.
Millward Brown Grubu Stratejik Planlama ve Gelişim Direktörü Nigel Hollisancak etkinin bu kadar büyük olmasının kendilerini şaşırttığını belirtti.
Millward Brown Türkiye Genel Müdürü Betül Khan yaptığı değerlendirmedeyerel ve uluslararası markaları pazarlama anlayışını geliştirmeye zorlayacağını vurguladı.