Dünyanın en büyük pazar araştırması şirketinden Millward Brown tarafından yapılan araştırmada ebeveynlerinin yaptığı alışverişi yönlendirdiği ortaya çıktı.

Millward Brown Türkiye’den yapılan açıklamada ebeveynlerinin hangi markaları satın almaları gerektiği konusunda fikirlerini aileleriyle paylaştıklarının görüldüğü belirtildi.

Araştırma kapsamında cep telefonları gibi pahada ağır alışverişlerini etkiliyor.

İlginç sonuçlardan birisi de kızların da yüzde 55’inin moda tutkunu olduğu belirlenmiş.

Millward Brown Grubu Stratejik Planlama ve Gelişim Direktörü Nigel Hollis ancak etkinin bu kadar büyük olmasının kendilerini şaşırttığını belirtti.

Millward Brown Türkiye Genel Müdürü Betül Khan yaptığı değerlendirmede yerel ve uluslararası markaları pazarlama anlayışını geliştirmeye zorlayacağını vurguladı.