O Diyarın Sakinleri Olan Kadınlarla Bu Diyarın Sakinleri Olan Kadınları
Karşılaştırma (Mukayese)
Bir zamanlar benzer yönleri yok denecek kadar az olan hususiyetlerşimdi hızla fazlalaşmaktadır. Benzeyen ve benzemeyen yönlerimizi tespit edecek olursak
herhalde benzer yönlerimiz ağır basacaktır. inşaALLAH duamız o yönde
BENZER YÖNLERİMİZDEN BAZILARI
O diyarın sakinleri olan müslüman kadınlar:
- ALLAH için yaşıyorlar ve ALLAH için ölüyorlardı;
- Yüce Yaratıcı olan ALLAH'ıtüm işlerine karıştırıyorlardı
- Göğüslerinin altında bir tane kalp olduğunun idraki içerisindeydiler
- Hayatlarının tanziminde bir ilah vardıiki ilah yoktu
![]()
- Her türlü işlerini bir ibadet olarak yapıyorlardı
- Dünyaya gelen çocukları için deher biri iyi bir anneydi
![]()
- İslâm için başlarını ortaya koymayan kimse kalmamıştı
- Kur'an-ı Kerim'i hem okuyorhem anlıyor ve hem de yaşıyorlardı
![]()
- Dinlerini öğrenmede utanmaları engel teşkil etmiyordu
- Her biri efendisi için cariye-köle gibi oluyordu
- Kendi efendileri de onlar için köle oluyordu
- Bununla beraber gerçek köleliklerini ALLAH'a yapıyorlardı![]()
- Karınlarına taş bağlasalar bilehallerinden şikayetçi değillerdi.
- Eğer kocaları maddi yönlerini Peygamberimize bildirecek olsalarhemen engel oluyorlar ve "ALLAH'ı
Resûlüne şikayete mi gidiyorsun" derlerdi.
- Gözleri yaşlıydıdudakları titrek ve boyunları eğikti. Ancak küfrün karşısında her birinin başı dimdikti.
- Efendileriyle latifeleşirbazen arkadaş
bazen kardeş olurlar
hiç bir zaman kadın olduklarını
hanım olduklarını asla unutmazlardı
- En büyük arzularıefendilerinin kendilerinden razı olmuş olduğu halde Rablerine kavuşmalarıydı
- Tesettürleri tamdı. İslâm toplumu kendilerinin tüm hayatını tesettüre boğmuştu. Kapanan yerleri sadece bedenleri değildi
- Gerçek manadaki tesettür şuydu: Kadını cennete sokacak vasatta tutmak onu kapatmak demektir. Kafese kapatmak değilcennete kapatmaktır.
- Yaptıkları her işin yaptırıcısı İslâm'dı. Çünkü yaptırıcısı İslâm olmayan amelİslâm değildir.
- Kısaca ve özetletam manasıyla ALLAH'a kul Resûlüne ümmet ve İslâmiyet'e birer hizmetçi olmuşlardı.
Bu diyarın sakinleri olan müslüman kadınlar:
- Resmi ideolojinin dininden kurtularakyeni yeni ALLAH'ın dinini öğrenmeye ve yaşamaya başlamıştır.
- Günümüz kadını evden çıkarken kapalıçarşıdaki alışveriş hali bozuk.
- Okula giderken kapalı kızımızokul hayatında suç işlemekte
tesettürde olan sadece bedeni. Kendisini cennete sokacak vasat tam olarak hazırlanmış değil. Bu görevi babasından
abisinden
din kardeşinden beklemektedir.
- Günümüz kadını evine o kadar teknolojik alet aldı kikendisinin yapacağı bir şeyi kalmadı. Yaratılışına uygun olan ve işlerini yaptığında sıhhatli
güçlü
sağlıklı bir hayatı vardı. Çamaşır makinasıyla
bulaşık makinasıyla elektirik süpürgesiyle işlerini yaptırdı amma
kendisini adeta robotlaştırdı. Beden
hareketten uzak kalınca donuklaştı
kireçleşti ve haplarla ayakta kalmanın hesabına düştü. Sonra da şu soruyu sordu. Kadının spor yapması caiz mi? Halbuki onun sporu
kültür fiziği
evinin işleriydi. Hem de ibadet inancıyla yaptığı evinin işleri.
- Günümüz kadını kocası gibi dünyaya meyletti. Dünyası köşk ve saray gibi. Âhireti ise gecekondu. Şimdi köşkündengecekondusuna gitmek istemiyor. Can
kafesten uçmak istemiyor.
- Günümüz kadınının gardırobunaayet ve hadis selam vermekte adeta zorlanıyor. Doğu-batı sentezi gibi
dolabın içine konuları elbiseler sentez gibi. Hira ve Roma karışımı bir hale girmiş.
- Günümüz müslüman kadını tavizli yaşamayı (dinde açık vermeyi) günlük hayatından ayrılmayan bir parça haline getirmiş durumdâ.
- Günümüzün müslüman kadını hatalarıyla ve sevaplarıyla; özet olarak böyle Ümidimizi kaybetmiş değilkuvvetlendirmiş durumdayız. Her ne kadar o diyarın sakinleri olan müslüman kadınların taşıdığı kimliği tamamıyla taşımasalar da gidişat ona doğrudur. Dünyadaki İslâmi hareketlere en büyük destek müslüman kadından gelmiştir. Anadolu müslümanları da çalışmalarında bu hususta nasibini almaktadır. Bunun için müteşekkiriz onlara. Siyonist güçlerin ve kuyrukların istismar aracı durumuna sokulmuş olsalar bile
müslüman kadın bu oyuna gelmedi
batıla ve batıl sistemlere pirim vermedi. İnşaallah kendisinin sıfatına yakışmayan bazı yaftalar atılsa bile
onlar
tevhid erleri olduğunun birer alametidir.
- Günümüz müslüman kadınını bu düşünceler ve değerlendirmeler ışığında Hak selamı ile selamlıyoruz.
Haklı davalarında her zaman yanlarında olacağımızı bildiriyoruz.
Ve buluşacağımızkavuşacağımız diyarın da Dar'us-Selam olmasını yüce ALLAH'tan niyaz ediyoruz.
alıntıdır